Σταθμοί: 641
|
Μοίρες |
Ταχύτητα |
Ωριγιάκ (640 m, Γαλλία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Χιρόνα (129 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Χερέθ ντε λα Φροντέρα (28 m, Ισπανία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Χάρκοβο (155 m, Ουκρανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Χάντι-Μανσίσκ (46 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Χάμμερφεστ (81 m, Νορβηγία) |
Ν |
3.4-5.4 m/s |
Χάλμσταντ Αεροδρόμιο (30 m, Σουηδία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Φραγκφούρτη Αεροδρόμιο (99 m, Γερμανία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Φρίντριχσχαφεν Αεροδρόμιο (416 m, Γερμανία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Φουερτεβεντούρα Αεροδρόμιο (30 m, Ισπανία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Φιλιππούπολη (185 m, Βουλγαρία) |
ΝΑ |
3.4-5.4 m/s |
Φάρο (7 m, Πορτογαλία) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Τσόρλου (173 m, Τουρκία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Τσεμποξάρι Αεροδρόμιο (170 m, Ρωσία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Τρόμσε Αεροδρόμιο (10 m, Νορβηγία) |
Ν |
3.4-5.4 m/s |
Τρεβίζο (23 m, Ιταλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Τραπεζούντα (34 m, Τουρκία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Τούρκου (59 m, Φιλανδία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Τούλτσεα (5 m, Ρουμανία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Τούζλα (239 m, Βοσνία και Ερζεγοβίνη) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Τορίνο/Caselle (287 m, Ιταλία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Τορίνο/Bric della Croce (710 m, Ιταλία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Τιμισοάρα (88 m, Ρουμανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Ταβώ (195 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Τίργκου Μούρες (294 m, Ρουμανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Τίρανα (38 m, Αλβανία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Τίβατ (5 m, Μαυροβούνιο) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Τάρτου (68 m, Εσθονία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Τάμπερε (112 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Τάλιν (34 m, Εσθονία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Σύρος Αεροδρόμιο (10 m, Ελλάδα) |
Β |
10.8-13.8 m/s |
Σόφια (595 m, Βουλγαρία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Σουτσεάβα Αεροδρόμιο (419 m, Ρουμανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Σουργκούτ Αεροδρόμιο (56 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Σιόν Αεροδρόμιο (481 m, Ελβετία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Σιμπίου (444 m, Ρουμανία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Σικτιβκάρ (119 m, Ρωσία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Σιαουλιάι Αεροδρόμιο (135 m, Λιθουανία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Σεβίλλη (31 m, Ισπανία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Σεβάστεια (1596 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Σατωρού (157 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Σαραγόσα (258 m, Ισπανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Σαράτοφ (156 m, Ρωσία) |
ΒΔ |
5.5-7.9 m/s |
Σανταντέρ (59 m, Ισπανία) |
Ν |
0.3-1.5 m/s |
Σαμάρα (145 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Σαλαμάνκα (794 m, Ισπανία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Σαιν-Ναζαίρ (3 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Σέγκεντ (83 m, Ουγγαρία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Σάτου Μάρε (124 m, Ρουμανία) |
ΝΔ |
0.3-1.5 m/s |
Ρόδος/Παραδείσι (11 m, Ελλάδα) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Ροβανιέμι (201 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
10.8-13.8 m/s |
Ρίμινι (13 m, Ιταλία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Ρίγα Αεροδρόμιο (26 m, Λάτβια) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Ρέτζο Καλάμπρια (21 m, Ιταλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Ρέους (76 m, Ισπανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Πόρτο Σάντο (82 m, Πορτογαλία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Πόρι (17 m, Φιλανδία) |
Ν |
3.4-5.4 m/s |
Πόπραντ (696 m, Σλοβακία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Πόντα Ντελγάδα (58 m, Πορτογαλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Πρίστινα Αεροδρόμιο (545 m, Κοσσυφοπέδιο) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Πρέβεζα (4 m, Ελλάδα) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Ποντγκόριτσα (33 m, Μαυροβούνιο) |
Β |
8.0-10.7 m/s |
Πετροπάβλοφσκ Καμτσάτσκι Αεροδρόμιο (24 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΒΔ |
10.8-13.8 (Ριπές 16) m/s |
Πεσκάρα (11 m, Ιταλία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Περούτζα (205 m, Ιταλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Παρντούμπιτσε (230 m, Τσεχία) |
Δ |
0.3-1.5 m/s |
Παμπλόνα (453 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Πίζα (6 m, Ιταλία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Πάφος (8 m, Κύπρος) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Πάρος Αεροδρόμιο (36 m, Ελλάδα) |
Β |
8.0-10.7 (Ριπές 15) m/s |
Πάνορμος Κυζίκου (42 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Πάλμα ντε Μαγιόρκα (7 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Ούμεο Αεροδρόμιο (8 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Ουφά (104 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Ουλάν-Ουντέ Αεροδρόμιο (515 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Οστένδη Αεροδρόμιο (5 m, Βέλγιο) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Ορσκ Αεροδρόμιο (277 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΒΔ |
5.5-7.9 m/s |
Ορλεάνη (125 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Οράντεα (140 m, Ρουμανία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Οράνζ (55 m, Γαλλία) |
ΝΑ |
3.4-5.4 m/s |
Ομσκ (122 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Νόρσεπινγκ Αεροδρόμιο (8 m, Σουηδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Νυρεμβέργη Αεροδρόμιο (314 m, Γερμανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Ντιγιάρμπακιρ (674 m, Τουρκία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Ντενιζλί (425 m, Τουρκία) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Νταξ (33 m, Γαλλία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Νταλαμάν (5 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Ντίσελντορφ Αεροδρόμιο (45 m, Γερμανία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Ντέμπρετσεν (109 m, Ουγγαρία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Νοβοσιμπίρσκ (176 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Νις (202 m, Σερβία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Νίκαια (27 m, Γαλλία) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Νίζνι Νόβγκοροντ (157 m, Ρωσία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Νέα Αγχίαλος Αεροδρόμιο (25 m, Ελλάδα) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Νάλτσικ (445 m, Ρωσία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Μόσχα (156 m, Ρωσία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Μόσταρ (108 m, Βοσνία και Ερζεγοβίνη) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Μόρα (197 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Μπρατισλάβα (134 m, Σλοβακία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Μπορίσπιλ (130 m, Ουκρανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Μπατμάν (540 m, Τουρκία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Μπαλίκεσιρ (102 m, Τουρκία) |
Β |
5.5-7.9 m/s |
Μπακάου (190 m, Ρουμανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Μπίντγκοστς (72 m, Πολωνία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Μπέλγκοροντ (224 m, Ρωσία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Μπάια Μάρε (218 m, Ρουμανία) |
Δ |
0.3-1.5 m/s |
Μούρμανσκ (51 m, Ρωσία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Μορόν ντε λα Φροντέρα (88 m, Ισπανία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Μονπελιέ Αεροδρόμιο (8 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Μον-ντε-Μαρσάν (60 m, Γαλλία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Μεσσήνη (51 m, Ιταλία) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Μερζιφούντα (536 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Μενχενγκλάντμπαχ Αεροδρόμιο (40 m, Γερμανία) |
ΒΔ |
0.3-1.5 m/s |
Μελίγια (55 m, Ισπανία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Μελάν (92 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Μαγκνιτογκόρσκ Αεροδρόμιο (436 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Λουξεμβούργο (376 m, Λουξεμβούργο) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Λουλέο (17 m, Σουηδία) |
Ν |
5.5-7.9 m/s |
Λουγκάνο Αεροδρόμιο (279 m, Ελβετία) |
Β |
0.3-1.5 m/s |
Λοτζ (184 m, Πολωνία) |
Α |
0.3-1.5 m/s |
Λογρόνιο (363 m, Ισπανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Λιντς Αεροδρόμιο (313 m, Αυστρία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Λιέπαγια (7 m, Λάτβια) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Λεόν (914 m, Ισπανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Λευκά (112 m, Ιταλία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Λβιβ (323 m, Ουκρανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Λαππεενράντα (106 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Λανιόν Αεροδρόμιο (87 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Λαμπεντούζα (20 m, Ιταλία) |
Β |
8.0-10.7 m/s |
Λαμετσία Τέρμε (15 m, Ιταλία) |
Ν |
0.3-1.5 m/s |
Λαβάλ Αεροδρόμιο (101 m, Γαλλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Λα Σω-ντε-Φον (1018 m, Ελβετία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Λα Ροσέλ Αεροδρόμιο (20 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Λα Γομέρα Αεροδρόμιο (219 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Λίπετσκ (178 m, Ρωσία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Λήμνος Αεροδρόμιο (4 m, Ελλάδα) |
ΒΑ |
10.8-13.8 (Ριπές 18) m/s |
Λέτσε (61 m, Ιταλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Λέουαρντεν (2 m, Ολλανδία) |
ΝΑ |
0.3-1.5 m/s |
Λάρνακα (2 m, Κύπρος) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Κόσιτσε (231 m, Σλοβακία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Κόρδοβα (92 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Κως Αεροδρόμιο (129 m, Ελλάδα) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Κωνσταντινούπολη (33 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 (Ριπές 13) m/s |
Κριβί Ριχ Αεροδρόμιο (124 m, Ουκρανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Κραϊόβα (195 m, Ρουμανία) |
Β |
0.3-1.5 m/s |
Κρατικός Αερολιμένας Λάρισας (74 m, Ελλάδα) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Κρατικός Αερολιμένας Αράξου (12 m, Ελλάδα) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Κρασνοντάρ (34 m, Ρωσία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Κρακοβία Αεροδρόμιο -Balice (237 m, Πολωνία) |
ΝΔ |
0.3-1.5 m/s |
Κούουσαμο (263 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Κουόπιο (102 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Κουρεσάαρε Αεροδρόμιο (4 m, Εσθονία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Κλουζ-Ναπόκα (316 m, Ρουμανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Κλάγκενφουρτ Αεροδρόμιο (476 m, Αυστρία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Κισινάου Αεροδρόμιο (122 m, Μολδαβία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Καχραμάνμαρας Αεροδρόμιο (525 m, Τουρκία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Καρς (1795 m, Τουρκία) |
Α |
0.3-1.5 m/s |
Καρκασσόν (130 m, Γαλλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Καμπέρ (94 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Καλαμάτα (8 m, Ελλάδα) |
ΒΔ |
3.4-5.4 (Ριπές 11) m/s |
Καλίνινγκραντ (21 m, Ρωσία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Καζάν (116 m, Ρωσία) |
ΒΔ |
5.5-7.9 m/s |
Καβάλα/Χρυσούπολη (5 m, Ελλάδα) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Καέν (67 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Κίρουνα Αεροδρόμιο (447 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
10.8-13.8 m/s |
Κίρκενες Αεροδρόμιο (91 m, Νορβηγία) |
Ν |
3.4-5.4 m/s |
Κίεβο (179 m, Ουκρανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Κέφλαβικ (54 m, Ισλανδία) |
ΝΔ |
13.9-17.1 (Ριπές 21) m/s |
Κέτσκεμετ (123 m, Ουγγαρία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Κέρκυρα (4 m, Ελλάδα) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Κέμεροβο (260 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Κάρπαθος (20 m, Ελλάδα) |
ΝΑ |
8.0-10.7 m/s |
Κάρλσταντ Αεροδρόμιο (107 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Κάπρι (161 m, Ιταλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Κάννες (8 m, Γαλλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Κάλμαρ (16 m, Σουηδία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Ιρκούτσκ Αεροδρόμιο (469 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Ιλουλισάτ (34 m, Γροιλανδία) |
Α |
8.0-10.7 m/s |
Ικόνιο (1031 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Ιάσιο (104 m, Ρουμανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Ηράκλειο Κρήτης Αεροδρόμιο (39 m, Ελλάδα) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Ζιελόνα Γκούρα (191 m, Πολωνία) |
Δ |
0.3-1.5 m/s |
Ζαπορίζια (112 m, Ουκρανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Ζίλινα Αεροδρόμιο (311 m, Σλοβακία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Εσκίσεχιρ Αεροδρόμιο (786 m, Τουρκία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Ερζερούμ Αεροδρόμιο (1758 m, Τουρκία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Ερεμπρού Αεροδρόμιο (57 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Ελευσίνα Αεροδρόμιο (31 m, Ελλάδα) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Ελίστα (150 m, Ρωσία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Ελ Ιέρρο Αεροδρόμιο (32 m, Ισπανία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Εθνικό Αεροδρόμιο του Μινσκ (231 m, Λευκορωσία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Δουβλίνο Αεροδρόμιο (85 m, Ιρλανδία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Διεθνής αερολιμένας Πράγας (365 m, Τσεχία) |
ΒΔ |
0.3-1.5 m/s |
Διεθνής Αερολιμένας Χανίων (149 m, Ελλάδα) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Διεθνές Αεροδρόμιο του Ελσίνκι (56 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Διεθνές Αεροδρόμιο της Βιέννης (190 m, Αυστρία) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Διεθνές Αεροδρόμιο Πούλκοβο (6 m, Ρωσία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Διεθνές Αεροδρόμιο Νίκολα Τέσλα (99 m, Σερβία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Διεθνές Αεροδρόμιο Λούμπλιν (151 m, Πολωνία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Διεθνές Αεροδρόμιο Εχτερντίνγκεν (371 m, Γερμανία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Διεθνές Αεροδρόμιο Ερτσάν (91 m, Κύπρος) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Διεθνές Αεροδρόμιο Αρλάντα (61 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Διεθνές Αεροδρόμιο Αντνάν Μεντερές (120 m, Τουρκία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Γόμελ (126 m, Λευκορωσία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Γυβάσκυλα (145 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Γρανάδα Αεροδρόμιο (570 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Γοστόμελ Αεροδρόμιο (157 m, Ουκρανία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Γκρόζνυ (163 m, Ρωσία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Γκρατς Αεροδρόμιο (347 m, Αυστρία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Γκιούρ (117 m, Ουγγαρία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Γιόενσου (117 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Γιβραλτάρ (5 m, Γιβραλτάρ) |
Α |
13.9-17.1 m/s |
Βόλγκογκραντ (134 m, Ρωσία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Βρυξέλλες Αεροδρόμιο (58 m, Βέλγιο) |
Α |
0.3-1.5 m/s |
Βρέμη Αεροδρόμιο (4 m, Γερμανία) |
ΝΔ |
0.3-1.5 m/s |
Βορόνεζ (157 m, Ρωσία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Βιτόρια-Γκαστέις (510 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Βαρκελώνη Αεροδρόμιο (6 m, Ισπανία) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Βαν (1662 m, Τουρκία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Βαλένθια (62 m, Ισπανία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Βίσμπυ (47 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Βίλνιους Αεροδρόμιο (156 m, Λιθουανία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Βίζμπαντεν (140 m, Γερμανία) |
Μεταβλητός |
1.6-3.3 m/s |
Βέξιε Αεροδρόμιο (186 m, Σουηδία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Αϊντχόφεν (22 m, Ολλανδία) |
ΒΑ |
0.3-1.5 m/s |
Αττάλεια (64 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Αρχάγγελσκ (4 m, Ρωσία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Αράντ (117 m, Ρουμανία) |
ΒΑ |
0.3-1.5 m/s |
Αννόβερο Αεροδρόμιο (55 m, Γερμανία) |
Δ |
0.3-1.5 m/s |
Αννεσύ Αεροδρόμιο (463 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Ανδραβίδα (14 m, Ελλάδα) |
ΒΑ |
8.0-10.7 m/s |
Ανάντιρ Αεροδρόμιο (61 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Αμπακάν Αεροδρόμιο (245 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Αλμπαθέτε (704 m, Ισπανία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Αλμπέρ Αεροδρόμιο (111 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Αλμερία Αεροδρόμιο (21 m, Ισπανία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Αλγκέρο (40 m, Ιταλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Ακρωτήρι Κύπρου (23 m, Κύπρος) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Αθήνα Αεροδρόμιο (94 m, Ελλάδα) |
ΒΑ |
10.8-13.8 (Ριπές 19) m/s |
Αεροπορική Βάση Ιντζιρλίκ Αεροδρόμιο (66 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Αεροδρόμιο του Σπλιτ (21 m, Κροατία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Αεροδρόμιο του Μπέργκαμο-Όριο αλ Σέριο (237 m, Ιταλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Αεροδρόμιο του Κάλιαρι-Έλμας (5 m, Ιταλία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Αεροδρόμιο της Ρώμης-Φιουμιτσίνο (3 m, Ιταλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Αεροδρόμιο της Ριέκα (85 m, Κροατία) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης (5 m, Δανία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Αεροδρόμιο Πόζναν-Γουαβίτσα (84 m, Πολωνία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Αεροδρόμιο Παρισιού-Σαρλ-ντε-Γκωλ (112 m, Γαλλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Αεροδρόμιο Ορλύ (90 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Αεροδρόμιο Μαλπένσα (211 m, Ιταλία) |
ΒΑ |
0.3-1.5 m/s |
Αεροδρόμιο Μάρκο Πόλο της Βενετίας (6 m, Ιταλία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Αεροδρόμιο Λινάτε (108 m, Ιταλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης (4 m, Ελλάδα) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Αεροδρόμιο Ζέσουφ-Γιασιόνκα (201 m, Πολωνία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Αεροδρόμιο Γκντανσκ (138 m, Πολωνία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Αεροδρόμιο Βρότσουαφ (124 m, Πολωνία) |
ΝΔ |
0.3-1.5 m/s |
Αβόρ (177 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Α Κορούνια (67 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Όλμπια (13 m, Ιταλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Έστερσουντ (376 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
8.0-10.7 m/s |
Έσμπιεργκ (29 m, Δανία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Έρνσκελντσβικ Αεροδρόμιο (103 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Έλαζιγ (881 m, Τουρκία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Έγκιλσταδιρ (23 m, Ισλανδία) |
Ν |
8.0-10.7 m/s |
Άστραχαν (-23 m, Ρωσία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Άλμποργκ (3 m, Δανία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Άκουρεϊρι (27 m, Ισλανδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Άγρι (1632 m, Τουρκία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Zurich-Kloten (432 m, Ελβετία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Zagreb - Pleso (107 m, Κροατία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Zafer Havaalani (1011 m, Τουρκία) |
Β |
8.0-10.7 m/s |
Zadar Airport (80 m, Κροατία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Yenişehir Airport (225 m, Τουρκία) |
ΒΔ |
0.3-1.5 m/s |
Woensdrecht (19 m, Ολλανδία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Weeze Airport (32 m, Γερμανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Warsaw - Okecie (106 m, Πολωνία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Volkel Air Base (21 m, Ολλανδία) |
Β |
0.3-1.5 m/s |
Vojens Airport (47 m, Δανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Vnukovo International Airport (209 m, Ρωσία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Vlieland (10 m, Ολλανδία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Villafranca (68 m, Ιταλία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Villacoublay/Velizy (179 m, Γαλλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Vigo/Peinador (255 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Vidsel (182 m, Σουηδία) |
Δ |
8.0-10.7 m/s |
Ventspils International Airport (6 m, Λάτβια) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Varna Airport (70 m, Βουλγαρία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Vannes Airport (136 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Vamdrup (45 m, Δανία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Vadsø (39 m, Νορβηγία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Vaasa Airport (8 m, Φιλανδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Uytash Airport (4 m, Ρωσία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Utti (100 m, Φιλανδία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Ulyanovsk Vostochny Airport (77 m, Ρωσία) |
ΒΔ |
5.5-7.9 m/s |
Tunoshna Airport (88 m, Ρωσία) |
Ν |
0.3-1.5 m/s |
Troyes - Barberey Airport (118 m, Γαλλία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Trondheim Airport (53 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Trollhattan Lufthavn (41 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Trevico (1093 m, Ιταλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Trapani (14 m, Ιταλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Toussus-le-Noble (161 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Tours/St Symphorien (112 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Toulouse/Blagnac (154 m, Γαλλία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Torp (88 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Thule Air Base (59 m, Γροιλανδία) |
Ν |
5.5-7.9 m/s |
Thal (398 m, Ελβετία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Tenerife - Sur Reina (77 m, Ισπανία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Tenerife - Los Rodeos (617 m, Ισπανία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Tarbes/Ossun (364 m, Γαλλία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Szczecin-Dąbie Airstrip Airport (1 m, Πολωνία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Svalbard Airport (27 m, Νορβηγία) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Sundsvall/Harnosand (8 m, Σουηδία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Suleyman Demirel (864 m, Τουρκία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Strasbourg/Entzheim (153 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Stockholm Västerås Airport (31 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Stockholm Bromma Airport (14 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Stavropol / Shpakovskoy (452 m, Ρωσία) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Stavanger/Sola (9 m, Νορβηγία) |
Ν |
5.5-7.9 m/s |
Statfjord (0 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
20.8-24.4 m/s |
St. Valentin auf der Haide (1461 m, Ιταλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
St Etienne/Boutheon (402 m, Γαλλία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
St Dizier/Robinson (140 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
St Cruz / La Palma (31 m, Ισπανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Spangdahlem (365 m, Γερμανία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Solenzara (22 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Sokol Airport (116 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Β |
5.5-7.9 m/s |
Soervaag / Vagar (88 m, Δανία) |
Δ |
8.0-10.7 (Ριπές 16) m/s |
Skovde Airport (105 m, Σουηδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Skopje-Petrovec (239 m, Βόρεια Μακεδονία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Skellefteå Airport (49 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Skavasta/Stockholm (43 m, Σουηδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Shannon Airport (20 m, Ιρλανδία) |
Β |
0.3-1.5 m/s |
Seinäjoki (92 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Schaffen (54 m, Βέλγιο) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Savonlinna (95 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Satenas (54 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Sarajevo International Airport (511 m, Βοσνία και Ερζεγοβίνη) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Santiago (367 m, Ισπανία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Santander / Parayas (1 m, Ισπανία) |
Ν |
0.3-1.5 m/s |
Santa Maria (100 m, Πορτογαλία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
San Sebastian / Fuenterrabia (8 m, Ισπανία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
San Javier (3 m, Ισπανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Samsun-Çarşamba Airport (5 m, Τουρκία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Salzburg Airport (430 m, Αυστρία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Salon-de-Provence (60 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
0.3-1.5 m/s |
Sainte-Adresse (103 m, Γαλλία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Saint-Yan (242 m, Γαλλία) |
ΝΑ |
0.3-1.5 m/s |
Saarbrücken Airport (320 m, Γερμανία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Sønderborg Airport (18 m, Δανία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Rygge (53 m, Νορβηγία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Rouen/Boos (156 m, Γαλλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Rota (26 m, Ισπανία) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Roshchino International Airport (115 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Ronneby (58 m, Σουηδία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Ronchi Legionari (12 m, Ιταλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Romorantin-Lanthenay (86 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Rodez- Aveyron Airport (580 m, Γαλλία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Rheineck-Altenrhein (398 m, Ελβετία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Rennes- Saint-Jacques Airport (43 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Reims - Prunay Aerodrome (96 m, Γαλλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Røros Airport (626 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Rønne (17 m, Δανία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Pula Airport (63 m, Κροατία) |
Α |
8.0-10.7 (Ριπές 15) m/s |
Pskov (47 m, Ρωσία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Pratica di Mare (21 m, Ιταλία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Portorož (95 m, Σλοβενία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Porto/Pedras Rubras (69 m, Πορτογαλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Poitiers/Biard (120 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Piešťany (164 m, Σλοβακία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Perpignan/Rivesalte (47 m, Γαλλία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Perm International Airport (123 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Payerne (490 m, Ελβετία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Paris-Le Bourget Airport (65 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Palanga (15 m, Λιθουανία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Paganella (2129 m, Ιταλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Ovar Airport (17 m, Πορτογαλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Oulu Airport (15 m, Φιλανδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Otopeni (90 m, Ρουμανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Osijek/Spa (92 m, Κροατία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Oseberg (15 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
13.9-17.1 m/s |
Odessa/Tsentralny (42 m, Ουκρανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Nuuk Airport (84 m, Γροιλανδία) |
ΝΑ |
8.0-10.7 m/s |
Norne (90 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
13.9-17.1 m/s |
Nevşehir Kapadokya Airport (945 m, Τουρκία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Naval Air Station Sigonella (22 m, Ιταλία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Narsarsuaq (5 m, Γροιλανδία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Naples/Capodichino (90 m, Ιταλία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Nantes Atlantique Airport (27 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Nancy/Ochey (337 m, Γαλλία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Nancy/Essey (229 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Nîmes/Garons (94 m, Γαλλία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Náměšť nad Oslavou (479 m, Τσεχία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Munich Airport (445 m, Γερμανία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Morava Airport (209 m, Σερβία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Montijo (11 m, Πορτογαλία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Monte Terminillo (1875 m, Ιταλία) |
Α |
8.0-10.7 m/s |
Monte Scuro (1720 m, Ιταλία) |
ΒΑ |
13.9-17.1 m/s |
Monte Real (52 m, Πορτογαλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Monte Cimone (2173 m, Ιταλία) |
ΒΑ |
17.2-20.7 m/s |
Molde / Aro (3 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
13.9-17.1 m/s |
Mo i Rana (70 m, Νορβηγία) |
Δ |
8.0-10.7 (Ριπές 14) m/s |
Mirny (352 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Mineralnye Vody (316 m, Ρωσία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Milas- Bodrum Airport (11 m, Τουρκία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Mikkeli (138 m, Φιλανδία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Mihail Kogălniceanu Airport (108 m, Ρουμανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Metz-Nancy-Lorraine (264 m, Γαλλία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Meiringen Airport (577 m, Ελβετία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Marseille Provence Airport (32 m, Γαλλία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Marina di Ginosa (12 m, Ιταλία) |
ΒΔ |
5.5-7.9 m/s |
Mariehamn / Aland Island (6 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Maribor Slivnica (265 m, Σλοβενία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Malmö Airport (106 m, Σουηδία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Malatya/Erhac (849 m, Τουρκία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Mahón (86 m, Ισπανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Madrid/Barajas (582 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Madrid- Torrejón Airport (611 m, Ισπανία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Madeira Airport (49 m, Πορτογαλία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Maastricht-Beek (116 m, Ολλανδία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Münster Osnabrück International Airport (47 m, Γερμανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Málaga Airport (7 m, Ισπανία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Lyon- Saint-Exupéry Airport (240 m, Γαλλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Lyon- Bron Airport (202 m, Γαλλία) |
Ν |
0.3-1.5 m/s |
Lycksele (211 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 (Ριπές 12) m/s |
Luqa/Malta (91 m, Μάλτα) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Lorient South Brittany Airport (42 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Locarno Airport (198 m, Ελβετία) |
Α |
0.3-1.5 m/s |
Ljungbyhed Airport (43 m, Σουηδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Ljubljana Jože Pučnik Airport (384 m, Σλοβενία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Lisbon Airport (114 m, Πορτογαλία) |
Μεταβλητός |
1.6-3.3 m/s |
Linkoping/Malmslaett (93 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Linköping/Saab Airport (52 m, Σουηδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Limoges/Bellegarde (403 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Lille Airport (52 m, Γαλλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Liege / Bierset (178 m, Βέλγιο) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Leipzig/Halle Airport (142 m, Γερμανία) |
Β |
0.3-1.5 m/s |
Le Mans/Arnage (52 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Le Luc (82 m, Γαλλία) |
ΒΔ |
0.3-1.5 m/s |
Lanvéoc/Poulmic (82 m, Γαλλία) |
Μεταβλητός |
1.6-3.3 m/s |
Landivisiau (115 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
La Roche-sur-Yon (90 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
La Coruna / Alvedro (103 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
L9-ff-1 Sea (29 m, Ολλανδία) |
Ν |
3.4-5.4 m/s |
Kurumoch International Airport (145 m, Ρωσία) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Kronoby (25 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 (Ριπές 11) m/s |
Kristiansund / Kvernberget (62 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
13.9-17.1 (Ριπές 24) m/s |
Kristianstad Airport (23 m, Σουηδία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Kristiansand Airport (17 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Kramfors Airport (19 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 (Ριπές 10) m/s |
Koltsovo International Airport (283 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Koksijde (9 m, Βέλγιο) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Koebenhavn/Roskilde (43 m, Δανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Kittilä (196 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 (Ριπές 16) m/s |
Kittilä (643 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 (Ριπές 16) m/s |
Kemi (15 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
8.0-10.7 m/s |
Kaunas Airport (78 m, Λιθουανία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Katterbach Kaserne (467 m, Γερμανία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Katowice-Pyrzowice (284 m, Πολωνία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Karup (53 m, Δανία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Karlsruhe/Baden-Baden Airport (124 m, Γερμανία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Karlsborg Air Base (94 m, Σουηδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Kangerlussuaq Airport (53 m, Γροιλανδία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Kajaani (136 m, Φιλανδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
K14-fa-1c Sea (27 m, Ολλανδία) |
Ν |
3.4-5.4 m/s |
Juzhno-Sahalinsk Airport (24 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΒΔ |
5.5-7.9 m/s |
Jonkoping Airport (224 m, Σουηδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
Ivalo (148 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Istres (24 m, Γαλλία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Istrana (46 m, Ιταλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Istanbul / Sabiha Gokcen (95 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Innsbruck Airport (581 m, Αυστρία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Icelandic Meteorological Office (61 m, Ισλανδία) |
ΝΔ |
8.0-10.7 (Ριπές 15) m/s |
Ibiza/Es Codola (17 m, Ισπανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Hyeres/Le Palyvestr (4 m, Γαλλία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Hoorn-a Sea (40 m, Ολλανδία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Hemavan Airport (463 m, Σουηδία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Heidrun (0 m, Νορβηγία) |
Δ |
13.9-17.1 m/s |
Haugesund / Karmoy (24 m, Νορβηγία) |
Ν |
5.5-7.9 m/s |
Hatay Airport (85 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Hasan Polatkan Airport (789 m, Τουρκία) |
ΒΔ |
5.5-7.9 m/s |
Halli (145 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Habarovsk Airport (76 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Gullfax Platform (10 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
20.8-24.4 m/s |
Guipavas (99 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Groningen-Eelde (4 m, Ολλανδία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Grenchen (429 m, Ελβετία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Grazzanise (10 m, Ιταλία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Gran Canaria Airport (47 m, Ισπανία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Gioia del Colle (350 m, Ιταλία) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Gilze en Rijen (15 m, Ολλανδία) |
ΒΑ |
0.3-1.5 m/s |
Ghedi Air Base (97 m, Ιταλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Genova/Sestri (3 m, Ιταλία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Geneva Airport (420 m, Ελβετία) |
ΒΔ |
0.3-1.5 m/s |
Gazipaşa Airport (28 m, Τουρκία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Göteborg / Landvetter (169 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Gällivare (360 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
8.0-10.7 m/s |
Fuhlsbüttel (11 m, Γερμανία) |
Δ |
1.6-3.3 m/s |
Frontone (574 m, Ιταλία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Frankfurt- Hahn Airport (497 m, Γερμανία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Flughafen Dijon-Bourgogne (227 m, Γαλλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Florennes (299 m, Βέλγιο) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Florø (9 m, Νορβηγία) |
Ν |
10.8-13.8 m/s |
Firenze/Peretola (38 m, Ιταλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Falcone Borsellino Airport (21 m, Ιταλία) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
F16-a Sea (27 m, Ολλανδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Evreux/Fauville (138 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Evenes (26 m, Νορβηγία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
EuroAirport Basel Mulhouse Freiburg (271 m, Γαλλία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Euro Platform (18 m, Ολλανδία) |
ΝΑ |
0.3-1.5 m/s |
Erkilet International Airport (1054 m, Τουρκία) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Erfurt- Weimar Airport (316 m, Γερμανία) |
Β |
0.3-1.5 m/s |
Enontekiö (306 m, Φιλανδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 m/s |
Emmen Airport (427 m, Ελβετία) |
ΝΔ |
0.3-1.5 m/s |
Dubrovnik Airport (165 m, Κροατία) |
ΒΑ |
10.8-13.8 (Ριπές 19) m/s |
Dublin Csmt Aero (97 m, Ιρλανδία) |
ΝΔ |
3.4-5.4 m/s |
Dresden/Klotzsche (227 m, Γερμανία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Dortmund/Wickede (148 m, Γερμανία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Dinard/Pleurtuit (59 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Deelen (48 m, Ολλανδία) |
Α |
0.3-1.5 m/s |
Decimomannu (28 m, Ιταλία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Deauville-Saint-Gatien AP (146 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Deauville-Saint-Gatien (146 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
De Kooy Airfield (2 m, Ολλανδία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Dala Airport (145 m, Σουηδία) |
Δ |
5.5-7.9 m/s |
D15-fa-1 Sea (35 m, Ολλανδία) |
Ν |
8.0-10.7 m/s |
Dübendorf Airport (448 m, Ελβετία) |
Μεταβλητός |
1.6-3.3 m/s |
Cormeilles (88 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Cork Airport (162 m, Ιρλανδία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Cologne Bonn Airport (92 m, Γερμανία) |
Μεταβλητός |
1.6-3.3 m/s |
Cognac - Châteaubernard Air Base (31 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Clermont/Aulnat (330 m, Γαλλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Ciampino (105 m, Ιταλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Chièvres (63 m, Βέλγιο) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Cherbourg - Maupertus Airport (138 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Chelyabinsk Airport (234 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Charleroi / Gosselies (192 m, Βέλγιο) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Chambery/Aix Bains (235 m, Γαλλία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Châteaudun (127 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Châlons Vatry Airport (167 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Cervia (10 m, Ιταλία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
Cerklje ob Krki Airport (155 m, Σλοβενία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Cazaux (24 m, Γαλλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Catania/Fontanarosa (17 m, Ιταλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Castres-Mazamet Airport (240 m, Γαλλία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Capo Mele (221 m, Ιταλία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Capo Carbonara (118 m, Ιταλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Capo Bellavista (150 m, Ιταλία) |
ΒΔ |
5.5-7.9 m/s |
Calvi/St Catherine (58 m, Γαλλία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Burgos / Villafria (890 m, Ισπανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Burgas Airport (41 m, Βουλγαρία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Buochs Airport (450 m, Ελβετία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Budapest Ferenc Liszt International Airport (139 m, Ουγγαρία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Bronnoysund / Bronnoy (9 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
10.8-13.8 (Ριπές 18) m/s |
Brno (246 m, Τσεχία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Brindisi/Casale (10 m, Ιταλία) |
Β |
8.0-10.7 m/s |
Brescia Airport (104 m, Ιταλία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Bratsk (416 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Bordeaux/Merignac (61 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Bologna/Borgo (49 m, Ιταλία) |
Δ |
0.3-1.5 m/s |
Bodø (13 m, Νορβηγία) |
Δ |
8.0-10.7 m/s |
Billund Airport (80 m, Δανία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Bilbao/Sondica (39 m, Ισπανία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Biarritz/Anglet (71 m, Γαλλία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Bern-Belp (510 m, Ελβετία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Bergerac/Roumanier (51 m, Γαλλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Bergen Airport (50 m, Νορβηγία) |
Ν |
8.0-10.7 m/s |
Beja (247 m, Πορτογαλία) |
Ν |
3.4-5.4 m/s |
Begishevo Airport (196 m, Ρωσία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Beauvechain (127 m, Βέλγιο) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Beauvais/Tille (111 m, Γαλλία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Batajnica Air Base (80 m, Σερβία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Bastia - Poretta Airport (12 m, Γαλλία) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Barnaul Airport (184 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Α |
5.5-7.9 m/s |
Bari/Palese Macchie (49 m, Ιταλία) |
ΒΔ |
3.4-5.4 m/s |
Banja Luka International Airport (122 m, Βοσνία και Ερζεγοβίνη) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Banak (8 m, Νορβηγία) |
Ν |
5.5-7.9 m/s |
Béziers Cap d'Agde Airport (17 m, Γαλλία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Awg-1 Sea (26 m, Ολλανδία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Avignon/Coumont (37 m, Γαλλία) |
ΝΑ |
0.3-1.5 m/s |
Aurel Vlaicu International Airport (91 m, Ρουμανία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Augsburg/Muehlhausen (461 m, Γερμανία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Arvidsjaur Airport (379 m, Σουηδία) |
ΝΔ |
5.5-7.9 (Ριπές 13) m/s |
Arrecife (21 m, Ισπανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Antwerpen / Deurne (14 m, Βέλγιο) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Ankara/Esenboga (959 m, Τουρκία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Ankara / Etimesgut (806 m, Τουρκία) |
ΒΑ |
5.5-7.9 m/s |
Angoulκme/Brie-Champniers (133 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Angers (59 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
3.4-5.4 m/s |
Andøya (13 m, Νορβηγία) |
Δ |
10.8-13.8 m/s |
Ancona/Falconara (10 m, Ιταλία) |
Ν |
1.6-3.3 m/s |
Anapa Airport (53 m, Ρωσία) |
Α |
0.3-1.5 m/s |
Amsterdam-Schiphol (-4 m, Ολλανδία) |
Α |
0.3-1.5 m/s |
Alykel Airport (175 m, Ρωσία ΕΤΠΑ) |
Ν |
10.8-13.8 m/s |
Alta (3 m, Νορβηγία) |
ΝΑ |
1.6-3.3 m/s |
Alpnach Airport (442 m, Ελβετία) |
Μεταβλητός |
0.3-1.5 m/s |
Alpes (386 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Alicante- Elche Miguel Hernández Airport (31 m, Ισπανία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Alesund / Vigra (22 m, Νορβηγία) |
ΝΔ |
13.9-17.1 (Ριπές 23) m/s |
Ajaccio Napoleon Bonaparte Airport (9 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Airbus Hamburg-Finkenwerder (4 m, Γερμανία) |
ΝΔ |
1.6-3.3 m/s |
Agen/La Garenne (60 m, Γαλλία) |
Δ |
0.3-1.5 m/s |
Adler Microdistrict (13 m, Ρωσία) |
Α |
3.4-5.4 m/s |
Adana Şakirpaşa Airport (20 m, Τουρκία) |
Β |
1.6-3.3 m/s |
Aarhus/Tirstrup (23 m, Δανία) |
Δ |
3.4-5.4 m/s |
A12-cpp Sea (33 m, Ολλανδία) |
ΝΔ |
10.8-13.8 m/s |
Ørland (7 m, Νορβηγία) |
Δ |
20.8-24.4 (Ριπές 28) m/s |
Épinal - Mirecourt Airport (330 m, Γαλλία) |
ΒΑ |
1.6-3.3 m/s |
Çiğli Air Base (5 m, Τουρκία) |
Β |
3.4-5.4 m/s |
Žižkov (287 m, Τσεχία) |
ΒΔ |
1.6-3.3 m/s |
Şanlıurfa GAP Airport (825 m, Τουρκία) |
Α |
1.6-3.3 m/s |
Čáslav (239 m, Τσεχία) |
Ν |
0.3-1.5 m/s |