|
Genus:Cumulus Νεφοκάλυψη: 5/8 Βάση Νεφών: 1400m |
Παράδειγμα: |
Cu |
5 |
1400 |
|
Μπαντάρ-ε Ανζάλι (-26 m, Ιράν) |
Sc |
6 |
750 |
|
|
Babolsar (-21 m, Ιράν) |
St |
2 |
600 |
|
|
Nowshahr (-21 m, Ιράν) |
Sc |
2 |
750 |
|
|
Ramsar (-20 m, Ιράν) |
Cu |
1 |
900 |
|
|
Ujang Pandang/paotere (0 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
600 |
Ac |
6 |
600 |
|
Ar-Rutbah (0 m, Ιράκ) |
Cu |
4 |
750 |
|
|
Rote/baa/lekunik (1 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
600 |
|
|
Poso (2 m, Ινδονησία) |
Cu |
4 |
480 |
As |
3 |
3000 |
Cu |
0 |
3000 |
Luwuk Airport (2 m, Ινδονησία) |
Sc |
2 |
660 |
Ac |
4 |
3000 |
|
Baubau Airport (2 m, Ινδονησία) |
Sc |
2 |
540 |
As |
4 |
3000 |
|
Puttalam (2 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
4 |
540 |
As |
8 |
2400 |
|
Sanana Airport (2 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
570 |
Cu |
0 |
2700 |
|
Bahrain Int. Airport (2 m, Μπαχρέιν) |
Cu |
2 |
750 |
Ac |
6 |
3600 |
|
Bima / Sumbawa (2 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
450 |
As |
4 |
3000 |
Cu |
0 |
3000 |
Gan (Addu Atoll) (2 m, Μαλδίβες) |
Cu |
2 |
510 |
Ac |
3 |
3300 |
Cs |
7 |
7500 |
Kaadedhdhoo Airport (2 m, Μαλδίβες) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
6 |
3600 |
|
Toli-Toli Airport (2 m, Ινδονησία) |
Sc |
5 |
540 |
As |
8 |
2400 |
|
Dagupan (2 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
510 |
|
|
Minicoy / Lakkadiven (2 m, Ινδία) |
Sc |
3 |
510 |
Cu |
4 |
600 |
Ac |
5 |
3000 |
Al-fao (2 m, Ιράκ) |
Ac |
3 |
3000 |
|
|
Cà Mau (2 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Sc |
7 |
1000-1500 |
|
Gorontalo Airport (2 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
420 |
Sc |
3 |
450 |
As |
4 |
3000 |
Kadhdhoo (2 m, Μαλδίβες) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
4 |
3600 |
Cs |
7 |
7800 |
Tanjung Priok (2 m, Ινδονησία) |
Sc |
2 |
600 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Βασόρα (2 m, Ιράκ) |
Ac |
4 |
3000 |
|
|
Truong Sa (3 m, Βιετνάμ) |
Cu |
5 |
300-600 |
As |
8 |
>2500 |
|
Σουραμπάγια (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
2 |
600 |
Cu |
3 |
600 |
As |
8 |
3000 |
Juanda International Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
600 |
Cu |
2 |
600 |
As |
5 |
3000 |
Sibolga Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
3 |
450 |
Cb |
0 |
2700 |
|
Punta Maria Borongan (3 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
4 |
540 |
Ci |
3 |
7500 |
|
Πάντανγκ Αεροδρόμιο (3 m, Ινδονησία) |
Sc |
3 |
600 |
As |
3 |
3600 |
|
Kota Kinabalu International Airport (3 m, Μαλαισία) |
Cu |
2 |
420 |
Sc |
3 |
1050 |
Cs |
7 |
7800 |
Τακλομπάν (3 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
1 |
540 |
|
|
Βασόρα Αεροδρόμιο (3 m, Ιράκ) |
Cu |
1 |
1200 |
Ac |
3 |
3000 |
|
Hà Tĩnh (3 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
300-600 |
Sc |
8 |
1500-2000 |
|
Willingdon (3 m, Ινδία) |
Sc |
1 |
480 |
As |
6 |
2700 |
|
Machilipatnam (3 m, Ινδία) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Hinatuan (3 m, Φιλιπίνες) |
Sc |
4 |
540 |
As |
8 |
2100 |
|
Kharg (3 m, Ιράν) |
Sc |
4 |
1200 |
As |
7 |
3000 |
|
Aparri (3 m, Φιλιπίνες) |
Sc |
4 |
600 |
Ac |
8 |
2400 |
|
San Jose (3 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
1 |
600 |
Cs |
7 |
7500 |
|
Geser (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
420 |
Cu |
2 |
450 |
Cb |
0 |
3000 |
Kokonao Airport (3 m, Ινδονησία) |
Sc |
3 |
420 |
As |
7 |
3000 |
|
Domine Eduard Osok Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
5 |
360 |
|
|
Merauke/Mopah (3 m, Ινδονησία) |
Ac |
3 |
3000 |
|
|
Utarom Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
480 |
As |
3 |
3000 |
Cu |
0 |
3000 |
Labuha Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
510 |
Cu |
0 |
2400 |
|
Supadio International Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
330 |
Ac |
7 |
3600 |
|
Tarempa (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
4 |
510 |
As |
5 |
3000 |
Cu |
0 |
2100 |
Balikpapan/Sepinggan (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
540 |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
6 |
3000 |
Sangkapura (Bawean Is.) (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
540 |
As |
3 |
3000 |
|
Maumere / Flores Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
4 |
540 |
Cu |
0 |
2400 |
|
Sumbawa Besar Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
510 |
Cu |
4 |
510 |
Cb |
0 |
9000 |
Mataram/Selaparang (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
6 |
480 |
|
|
Rạch Giá (3 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
300-600 |
Cu |
4 |
600-1000 |
|
Σεμαράνγκ Αεροδρόμιο (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
420 |
Ac |
4 |
3300 |
|
Σουραμπάγια Αεροδρόμιο (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
2 |
600 |
Cu |
3 |
600 |
As |
8 |
3000 |
Port of Belawan (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
600 |
Sc |
3 |
510 |
As |
4 |
2100 |
Σεμαράνγκ (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
600 |
Cu |
4 |
600 |
|
Kalianget (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
600 |
Cu |
0 |
1500 |
|
Bitung (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
540 |
Cu |
0 |
2100 |
|
Jayapura/dok Ii (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
420 |
|
|
Nabire (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
480 |
As |
4 |
3000 |
Cu |
0 |
1800 |
Sarmi/orai (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
420 |
Cu |
0 |
3600 |
|
Serui/yendosa (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
390 |
|
|
Mannar (3 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
1 |
540 |
Cs |
6 |
9000 |
|
Τζάφνα (3 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
3 |
540 |
Cs |
6 |
9000 |
|
Bandar-e Deyr (4 m, Ιράν) |
Sc |
3 |
1050 |
As |
7 |
3000 |
|
Butterworth Airport (4 m, Μαλαισία) |
Sc |
2 |
720 |
Ac |
3 |
4200 |
Ci |
6 |
8400 |
Roxas (4 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
330 |
Ac |
7 |
2100 |
|
Phú Quốc (4 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Sc |
7 |
1000-1500 |
|
Nhà Bè (4 m, Βιετνάμ) |
Cu |
1 |
300-600 |
Cb |
1 |
600-1000 |
|
Daet (4 m, Φιλιπίνες) |
Sc |
4 |
450 |
Ac |
8 |
2400 |
|
Νήσος Σίρι (4 m, Ιράν) |
Sc |
1 |
750 |
|
|
Να Τρανγκ (4 m, Βιετνάμ) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Sc |
8 |
1500-2000 |
|
Casiguran (4 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
450 |
Ac |
3 |
2100 |
|
Sangley Point NAS (4 m, Φιλιπίνες) |
Sc |
2 |
540 |
Ac |
6 |
2700 |
|
Penang International Airport (4 m, Μαλαισία) |
Cu |
1 |
600 |
Ac |
4 |
4200 |
Ci |
7 |
8100 |
Banda Neira (4 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
600 |
Cu |
0 |
2100 |
|
Κολόμπο (5 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
5 |
480 |
Cb |
2 |
540 |
As |
7 |
2400 |
Iba (5 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
1 |
480 |
|
|
Τιρουβανανταπουράμ (5 m, Ινδία) |
Ns |
2 |
450 |
As |
3 |
2400 |
|
Jask (5 m, Ιράν) |
Cs |
4 |
5100 |
|
|
Banyuwangi (5 m, Ινδονησία) |
Sc |
4 |
600 |
|
|
Τρίπολη (5 m, Λίβανος) |
Ac |
2 |
2400 |
|
|
Sultan Abdul Halim Airport (5 m, Μαλαισία) |
Sc |
2 |
840 |
Ac |
3 |
4200 |
Ci |
7 |
8400 |
Laoag (5 m, Φιλιπίνες) |
Sc |
1 |
540 |
Cs |
5 |
8700 |
|
Bintulu Airport (5 m, Μαλαισία) |
Sc |
1 |
480 |
Ci |
7 |
9000 |
|
Alabat Airport (5 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
5 |
540 |
As |
8 |
2400 |
|
Catarman (5 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
600 |
Cs |
5 |
7500 |
|
Kota Bharu Airport (5 m, Μαλαισία) |
St |
1 |
300 |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
5 |
4200 |
Phan Thiết (5 m, Βιετνάμ) |
Sc |
6 |
1500-2000 |
|
|
Song Tu Tay (S. W. Cay) (5 m, Βιετνάμ) |
Cb |
2 |
600-1000 |
Cu |
3 |
600-1000 |
Sc |
6 |
1500-2000 |
Dubai Int. Airport (5 m, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) |
Cu |
1 |
1350 |
|
|
Catbalogan (5 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
4 |
480 |
|
|
Abu Dhabi Bateen Airport (5 m, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) |
Ci |
4 |
7500 |
|
|
Masbate Airport (6 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
540 |
Cs |
8 |
6600 |
|
Tarakan/Juwata (6 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
450 |
As |
4 |
3300 |
Cu |
0 |
3000 |
Gunung Sitoli/Binaka Airport (6 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
480 |
Sc |
3 |
510 |
Cu |
0 |
1200 |
Mutiara SIS Al-Jufrie Airport (6 m, Ινδονησία) |
Sc |
2 |
570 |
As |
4 |
3000 |
|
Αμπαντάν (6 m, Ιράν) |
Cb |
2 |
1050 |
Sc |
4 |
1200 |
|
Zamboanga (6 m, Φιλιπίνες) |
Cb |
1 |
480 |
Cu |
1 |
510 |
Ac |
7 |
2700 |
Αμπού Μούσα (6 m, Ιράν) |
Cb |
1 |
750 |
|
|
Rafaei (6 m, Ιράκ) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Vinh Airport (6 m, Βιετνάμ) |
Cs |
7 |
>2500 |
|
|
Quy Nhon (6 m, Βιετνάμ) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Sc |
8 |
1500-2000 |
|
Infanta (7 m, Φιλιπίνες) |
Sc |
4 |
510 |
As |
8 |
2100 |
|
Αεροδρόμιο Ντα Νανγκ (7 m, Βιετνάμ) |
Cu |
3 |
300-600 |
Sc |
7 |
1500-2000 |
|
Trincomalee (7 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
2 |
540 |
Cs |
6 |
9000 |
|
Κολόμπο (7 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
3 |
540 |
Cb |
1 |
600 |
Sc |
4 |
840 |
Karaikal (7 m, Ινδία) |
Sc |
3 |
600 |
Ci |
4 |
7500 |
|
Langkawi International Airport (7 m, Μαλαισία) |
Sc |
2 |
780 |
Ac |
3 |
4200 |
Ci |
7 |
8100 |
Manokwari/rendan (7 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
420 |
|
|
Jizan Regional Airport (7 m, Σαουδική Αραβία) |
Cu |
2 |
900 |
|
|
Gamar Malamo Airport (8 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
510 |
Cu |
2 |
540 |
Cb |
0 |
9000 |
Katunayake (8 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
1 |
600 |
Sc |
4 |
840 |
Cs |
6 |
8400 |
Majene (8 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
540 |
Ac |
5 |
3000 |
Cu |
0 |
3000 |
Χονγκ Κονγκ (8 m, Κίνα) |
Ac |
1 |
3000 |
Ci |
3 |
9000 |
|
Jakarta Planetarium and Observatory (8 m, Ινδονησία) |
Sc |
3 |
600 |
As |
5 |
3000 |
|
Sitiawan / Pangkor Airport (8 m, Μαλαισία) |
Cb |
1 |
510 |
Ac |
4 |
4200 |
Cs |
7 |
7800 |
Dumaguete (8 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
450 |
|
|
Pottuvil (8 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
4 |
540 |
Cb |
1 |
600 |
As |
8 |
2400 |
Soekarno- Hatta International Airport (8 m, Ινδονησία) |
Sc |
3 |
570 |
As |
6 |
3000 |
|
Ντονγκ Χόι (8 m, Βιετνάμ) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Sc |
8 |
1500-2000 |
|
Amarah (9 m, Ιράκ) |
Cu |
3 |
900 |
|
|
Quảng Ngãi (9 m, Βιετνάμ) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Bhavnagar (9 m, Ινδία) |
Ac |
3 |
2400 |
|
|
Malacca Airport (9 m, Μαλαισία) |
Cb |
1 |
480 |
Ac |
4 |
4200 |
Cs |
6 |
7800 |
Cochin International Airport (9 m, Ινδία) |
Sc |
3 |
450 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Côn Đảo (9 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
300-600 |
Sc |
8 |
1000-1500 |
|
Ketapang Airport (9 m, Ινδονησία) |
Cu |
5 |
360 |
|
|
Rajah Buayan Air Station Airport (9 m, Φιλιπίνες) |
Sc |
2 |
540 |
Ac |
5 |
2400 |
|
Χουέ (9 m, Βιετνάμ) |
Cu |
6 |
600-1000 |
Sc |
8 |
1500-2000 |
|
Yanbu Airport (10 m, Σαουδική Αραβία) |
Sc |
2 |
1200 |
|
|
Ντόχα Αεροδρόμιο (10 m, Κατάρ) |
Ac |
3 |
3600 |
Ac |
4 |
2400 |
|
Palembang/Talangbetutu Airport (10 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
300 |
Ac |
5 |
3000 |
Ci |
5 |
9000 |
Μπαντάρ Αμπάς Αεροδρόμιο (10 m, Ιράν) |
Ci |
1 |
6000 |
|
|
Αμαχάι (10 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
540 |
Cu |
3 |
570 |
Cb |
0 |
6300 |
Tegal (10 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
540 |
Sc |
4 |
540 |
Cb |
0 |
9000 |
Ambulong (11 m, Φιλιπίνες) |
Sc |
1 |
540 |
Ac |
7 |
2400 |
|
Biak Airport (11 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
540 |
Ac |
3 |
3300 |
Cc |
7 |
8700 |
Aminidivi (11 m, Ινδία) |
Sc |
3 |
600 |
As |
6 |
3000 |
|
Νταμάμ Αεροδρόμιο (12 m, Σαουδική Αραβία) |
Cu |
2 |
1200 |
|
|
Σουράτ (12 m, Ινδία) |
Ci |
4 |
7500 |
|
|
Γουαϊνγκάπου Αεροδρόμιο (12 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
600 |
Cu |
5 |
600 |
Cb |
0 |
9000 |
Batticaloa (12 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
4 |
510 |
Cs |
7 |
9000 |
|
Αμπόν Αεροδρόμιο (12 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
480 |
Cu |
3 |
570 |
Cb |
0 |
9000 |
Tual (12 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
570 |
Cu |
0 |
1500 |
|
Tagbilaran (12 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
1 |
510 |
Ci |
3 |
7500 |
|