|
Genus:Cumulus Νεφοκάλυψη: 5/8 Βάση Νεφών: 1400m |
Παράδειγμα: |
Cu |
5 |
1400 |
|
αΈ€aΚΌil Airport (1002 m, Σαουδική Αραβία) |
Sc |
7 |
1200 |
|
|
Χούλνα (4 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
4 |
510 |
As |
8 |
2400 |
|
Χουέ (9 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Χονγκ Κονγκ (8 m, Κίνα) |
Cu |
2 |
480 |
Sc |
3 |
1050 |
Ac |
5 |
3600 |
Χεράτ (0 m, Αφγανιστάν) |
Sc |
3 |
1500 |
Cs |
7 |
6000 |
|
Χαϊντεραμπάντ Αεροδρόμιο (545 m, Ινδία) |
Sc |
3 |
600 |
|
|
Χαντίθα (108 m, Ιράκ) |
Sc |
4 |
1200 |
|
|
Χαμαντάν (1749 m, Ιράν) |
Cb |
1 |
900 |
|
Ns |
8 |
2700 |
Χαλέπι Αεροδρόμιο (384 m, Συρία) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Τρίπολη (5 m, Λίβανος) |
Cu |
1 |
720 |
Sc |
3 |
1200 |
Ac |
4 |
2400 |
Τουρκμένμπασι (82 m, Τουρκμενιστάν) |
St |
8 |
90 |
|
|
Τορμπάτ-ε Χεϊνταριγιέχ (1333 m, Ιράν) |
Cs |
7 |
5700 |
|
|
Τιρουβανανταπουράμ Αεροδρόμιο (64 m, Ινδία) |
Sc |
1 |
600 |
|
|
Τικρίτ (107 m, Ιράκ) |
St |
8 |
750 |
|
|
Τζαμσεντπούρ (142 m, Ινδία) |
Sc |
4 |
450 |
Cu |
3 |
750 |
As |
8 |
2400 |
Τζαγιαπούρα Αεροδρόμιο (99 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
330 |
Cu |
3 |
390 |
Ac |
4 |
4200 |
Τζάφνα (3 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
4 |
540 |
Cs |
4 |
9000 |
|
Ταμπούκ Αεροδρόμιο (768 m, Σαουδική Αραβία) |
Sc |
4 |
1200 |
|
|
Τακλομπάν (3 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Σουραμπάγια Αεροδρόμιο (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
600 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Σουραμπάγια (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
600 |
Cu |
0 |
2400 |
|
Σουράτ (12 m, Ινδία) |
Ci |
4 |
7500 |
|
|
Σουλεϊμανίγια (843 m, Ιράκ) |
Sc |
4 |
660 |
As |
5 |
3000 |
|
Σιράζ Αεροδρόμιο (1481 m, Ιράν) |
Sc |
1 |
1200 |
Cs |
7 |
5700 |
|
Σιλέτ Αεροδρόμιο (35 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
5 |
450 |
Cb |
1 |
900 |
As |
8 |
3000 |
Σεμαράνγκ Αεροδρόμιο (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
420 |
Ac |
3 |
3300 |
Cu |
0 |
3300 |
Σεμαράνγκ (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
4 |
600 |
|
|
Ρατζσάχι (20 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
4 |
450 |
As |
8 |
2400 |
|
Ραστ (37 m, Ιράν) |
Sc |
2 |
750 |
As |
8 |
2400 |
|
Ρας αλ Χαϊμά Αεροδρόμιο (31 m, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) |
Ci |
5 |
6000 |
|
|
Ρανγκαμάτι (63 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
2 |
480 |
As |
4 |
3000 |
|
Ραμάντι (48 m, Ιράκ) |
Sc |
4 |
900 |
|
Ραζκότ (138 m, Ινδία) |
Ci |
2 |
6000 |
|
|
Ράιπουρ Αεροδρόμιο (298 m, Ινδία) |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
6 |
3000 |
|
Πουέρτο Πρινσέσα (15 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
570 |
|
|
Πορτ Μπλαιρ (79 m, Ινδία) |
Sc |
2 |
540 |
Cu |
3 |
600 |
|
Πασιγκάτ (157 m, Ινδία) |
Cu |
2 |
750 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Παρσαμπάντ (32 m, Ιράν) |
Cs |
1 |
5100 |
|
|
Πάντανγκ Αεροδρόμιο (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Ουάντι αντ-Νταουασίρ Αεροδρόμιο (622 m, Σαουδική Αραβία) |
Ac |
1 |
2400 |
|
|
Ντονγκ Χόι (8 m, Βιετνάμ) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
5 |
>2500 |
|
Νταμάμ Αεροδρόμιο (12 m, Σαουδική Αραβία) |
Ci |
6 |
6000 |
|
|
Ντάκα Αεροδρόμιο (9 m, Μπαγκλαντές) |
St |
3 |
270 |
Sc |
5 |
420 |
As |
8 |
2400 |
Νατζάφ (32 m, Ιράκ) |
Cu |
3 |
750 |
Sc |
6 |
840 |
|
Νασιρίγια (5 m, Ιράκ) |
As |
8 |
3000 |
|
|
Να Τρανγκ (4 m, Βιετνάμ) |
Cb |
2 |
600-1000 |
Sc |
6 |
1500-2000 |
|
Νήσος Σίρι (4 m, Ιράν) |
Cs |
5 |
6000 |
|
|
Νάσικ (601 m, Ινδία) |
Ci |
4 |
7500 |
|
|
Μπόγκρα (20 m, Μπαγκλαντές) |
St |
5 |
270 |
As |
8 |
2400 |
|
Μπουσίρ Αεροδρόμιο (19 m, Ιράν) |
Ac |
1 |
3000 |
Cs |
7 |
5100 |
|
Μπουμπάνεσβαρ Αεροδρόμιο (46 m, Ινδία) |
Sc |
5 |
540 |
Cb |
1 |
900 |
As |
8 |
2700 |
Μπορισάλ (4 m, Μπαγκλαντές) |
St |
2 |
240 |
As |
6 |
480 |
As |
8 |
2400 |
Μπαντάρ-ε Ανζάλι (-26 m, Ιράν) |
Cb |
1 |
750 |
Cs |
7 |
5400 |
|
Μπαντάρ Σερί Μπεγκαβάν Αεροδρόμιο (15 m, Μπρουνέι) |
Cu |
1 |
510 |
Ci |
4 |
9000 |
|
Μπαντάρ Λενγκέχ (14 m, Ιράν) |
Ac |
2 |
3000 |
Cs |
5 |
6000 |
|
Μπαντάρ Αμπάς Αεροδρόμιο (10 m, Ιράν) |
Cs |
6 |
5700 |
|
|
Μπανγκαλόρ (921 m, Ινδία) |
Ci |
2 |
7500 |
|
|
Μοσούλη (0 m, Ιράκ) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Μεντάν Αεροδρόμιο (25 m, Ινδονησία) |
Cu |
4 |
540 |
Cu |
0 |
1500 |
|
Μασχάντ Αεροδρόμιο (999 m, Ιράν) |
Sc |
1 |
1050 |
Cs |
7 |
5100 |
|
Μανίλα (13 m, Φιλιπίνες) |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
6 |
2400 |
|
Μακτάν (24 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
600 |
|
|
Μαζάρι Σαρίφ (378 m, Αφγανιστάν) |
Ac |
2 |
3000 |
|
|
Μίρι Αεροδρόμιο (18 m, Μαλαισία) |
Cu |
3 |
480 |
Ci |
6 |
9000 |
|
Λαμπουάν Αεροδρόμιο (30 m, Μαλαισία) |
Cu |
1 |
480 |
Ci |
5 |
9000 |
|
Κολόμπο (5 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
4 |
480 |
|
|
Κολόμπο (7 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
4 |
540 |
|
|
Κιρκούκ (331 m, Ιράκ) |
Sc |
8 |
900 |
|
|
Κερμανσάχ (1322 m, Ιράν) |
St |
1 |
330 |
Cb |
2 |
1200 |
As |
8 |
2400 |
Καρμπάλα (29 m, Ιράκ) |
Sc |
8 |
840 |
|
|
Καζβίν (1278 m, Ιράν) |
Sc |
5 |
1050 |
Ns |
8 |
2700 |
|
Κάντι (477 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
1 |
540 |
Ci |
3 |
9000 |
|
Ισφαχάν (1550 m, Ιράν) |
Sc |
4 |
1200 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Ιμφάλ (774 m, Ινδία) |
St |
3 |
300 |
Sc |
4 |
540 |
Ac |
6 |
3000 |
Ζάχο (433 m, Ιράκ) |
Sc |
1 |
900 |
|
|
Ερμπίλ Αεροδρόμιο (420 m, Ιράκ) |
As |
8 |
3000 |
|
|
Γουαϊνγκάπου Αεροδρόμιο (12 m, Ινδονησία) |
Sc |
4 |
600 |
|
|
Γκοργκάν (155 m, Ιράν) |
St |
4 |
300 |
Ac |
4 |
2400 |
Cs |
8 |
5100 |
Γκανγκτόκ (1756 m, Ινδία) |
St |
3 |
240 |
Sc |
5 |
450 |
|
Γιαζντ (1237 m, Ιράν) |
Cu |
1 |
900 |
Ac |
3 |
2700 |
Cs |
6 |
5400 |
Βασόρα Αεροδρόμιο (3 m, Ιράκ) |
Sc |
3 |
1200 |
As |
8 |
3000 |
|
Βασόρα (2 m, Ιράκ) |
Cu |
4 |
1200 |
As |
5 |
3000 |
|
Βαγδάτη (0 m, Ιράκ) |
Ac |
2 |
3000 |
As |
7 |
3600 |
|
Βαβουνίγια (98 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
3 |
540 |
|
|
Αχμενταμπάντ Αεροδρόμιο (55 m, Ινδία) |
Ci |
3 |
6000 |
|
|
Αχβάζ Αεροδρόμιο (22 m, Ιράν) |
St |
1 |
750 |
As |
3 |
2400 |
Cs |
7 |
5700 |
Αρνταμπίλ (1332 m, Ιράν) |
Cb |
2 |
1500 |
As |
3 |
3000 |
Cs |
7 |
6000 |
Ανουρανταπούρα Αεροδρόμιο (89 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Ανάνταπουρ (364 m, Ινδία) |
Ci |
6 |
7500 |
|
|
Αμπόν Αεροδρόμιο (12 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
540 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Αμπχά (2093 m, Σαουδική Αραβία) |
As |
1 |
2100 |
|
|
Αμπού Μούσα (6 m, Ιράν) |
Cs |
5 |
5400 |
|
|
Αμπαντάν (6 m, Ιράν) |
Cb |
2 |
1050 |
Sc |
3 |
1200 |
As |
7 |
2400 |
Αμαχάι (10 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
510 |
Cu |
3 |
540 |
Cb |
0 |
6600 |
Αεροδρόμιο Ντα Νανγκ (7 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Αγκαρτάλα Αεροδρόμιο (16 m, Ινδία) |
Sc |
3 |
540 |
Ac |
5 |
3000 |
|
Άκαμπα Αεροδρόμιο (51 m, Ιορδανία) |
Cu |
4 |
900 |
Sc |
4 |
1050 |
Ac |
5 |
2100 |
t (636 m, Σαουδική Αραβία) |
Sc |
4 |
1200 |
|
|