|
Genus:Cumulus Νεφοκάλυψη: 5/8 Βάση Νεφών: 1400m |
Παράδειγμα: |
Cu |
5 |
1400 |
|
Μπαντάρ-ε Ανζάλι (-26 m, Ιράν) |
Cb |
2 |
600 |
Sc |
4 |
750 |
As |
8 |
2400 |
Babolsar (-21 m, Ιράν) |
Cb |
2 |
750 |
Sc |
3 |
900 |
Ns |
8 |
2100 |
Nowshahr (-21 m, Ιράν) |
Cb |
2 |
600 |
Sc |
5 |
810 |
As |
8 |
2400 |
Ramsar (-20 m, Ιράν) |
Cb |
2 |
660 |
Sc |
4 |
750 |
As |
8 |
2400 |
Ujang Pandang/paotere (0 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
|
Ngurah Rai International Airport (1 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
450 |
Cu |
0 |
2100 |
|
Rote/baa/lekunik (1 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Ranai (2 m, Ινδονησία) |
Sc |
3 |
450 |
|
|
Toli-Toli Airport (2 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
600 |
As |
3 |
3000 |
Cu |
0 |
3000 |
Gorontalo Airport (2 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
600 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Luwuk Airport (2 m, Ινδονησία) |
Ci |
1 |
9000 |
|
|
Sanana Airport (2 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
570 |
Cu |
0 |
2700 |
|
Puttalam (2 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Poso (2 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
510 |
Cu |
0 |
2100 |
|
Velana International Airport (2 m, Μαλδίβες) |
Cu |
2 |
540 |
Ci |
6 |
8100 |
|
Kadhdhoo (2 m, Μαλδίβες) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
3 |
3900 |
Ci |
7 |
7500 |
Cà Mau (2 m, Βιετνάμ) |
Cu |
4 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Gan (Addu Atoll) (2 m, Μαλδίβες) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
3 |
3300 |
Ci |
7 |
7800 |
Tanjung Priok (2 m, Ινδονησία) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Hanimaadhoo (2 m, Μαλδίβες) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Kaadedhdhoo Airport (2 m, Μαλδίβες) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
6 |
3900 |
|
Bima / Sumbawa (2 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
450 |
|
|
Τζάφνα (3 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
1 |
540 |
Cs |
6 |
9000 |
|
Mataram/Selaparang (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
480 |
|
|
Utarom Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
450 |
Sc |
2 |
510 |
Cu |
0 |
3000 |
Sumbawa Besar Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Maumere / Flores Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
540 |
|
|
Sangkapura (Bawean Is.) (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
4 |
540 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Balikpapan/Sepinggan (3 m, Ινδονησία) |
Sc |
1 |
600 |
|
|
Truong Sa (3 m, Βιετνάμ) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Serui/yendosa (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
390 |
Ci |
5 |
9000 |
|
Geser (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
450 |
Cu |
0 |
1500 |
|
Τακλομπάν (3 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
8 |
2100 |
|
Kokonao Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
450 |
Cu |
3 |
480 |
Cb |
0 |
6000 |
Sarmi/orai (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
450 |
As |
4 |
3300 |
Cu |
0 |
4200 |
Nabire (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
480 |
Cu |
0 |
2100 |
|
Labuha Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
510 |
Cu |
0 |
1800 |
|
Machilipatnam (3 m, Ινδία) |
Sc |
3 |
600 |
Cu |
3 |
750 |
|
Domine Eduard Osok Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
360 |
|
|
Merauke/Mopah (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
510 |
|
|
Mannar (3 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
2 |
540 |
Ci |
4 |
9000 |
|
Πάντανγκ Αεροδρόμιο (3 m, Ινδονησία) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Nam Định (3 m, Βιετνάμ) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cb |
3 |
600-1000 |
Sc |
6 |
1000-1500 |
Sibolga Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
3 |
510 |
Cb |
0 |
3000 |
|
Rạch Giá (3 m, Βιετνάμ) |
Cu |
3 |
300-600 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Jayapura/dok Ii (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
420 |
Ac |
3 |
3600 |
|
Juanda International Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Supadio International Airport (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
4 |
390 |
|
|
Willingdon (3 m, Ινδία) |
Cu |
3 |
420 |
Ac |
3 |
2400 |
|
Bitung (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
Ac |
3 |
3000 |
Cu |
0 |
2400 |
Kalianget (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
Cu |
0 |
1500 |
|
Σεμαράνγκ (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Kota Kinabalu International Airport (3 m, Μαλαισία) |
Cu |
1 |
450 |
Cb |
1 |
480 |
Cs |
7 |
8100 |
Patuakhali (3 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
540 |
As |
6 |
2700 |
|
Port of Belawan (3 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
600 |
Sc |
3 |
540 |
As |
4 |
2400 |
Tarempa (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
510 |
|
|
Σουραμπάγια Αεροδρόμιο (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
600 |
|
|
Σεμαράνγκ Αεροδρόμιο (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
420 |
|
|
Σουραμπάγια (3 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
600 |
|
|
Hà Tĩnh (3 m, Βιετνάμ) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Sangley Point NAS (4 m, Φιλιπίνες) |
Cb |
2 |
510 |
Ac |
8 |
2700 |
|
Penang International Airport (4 m, Μαλαισία) |
Cu |
1 |
600 |
Ac |
4 |
4200 |
Ci |
7 |
8100 |
Χούλνα (4 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
540 |
Ac |
3 |
3600 |
|
Banda Neira (4 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
600 |
Cu |
0 |
1800 |
|
Να Τρανγκ (4 m, Βιετνάμ) |
Cu |
3 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Phú Quốc (4 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cu |
6 |
600-1000 |
|
Hatiya (4 m, Μπαγκλαντές) |
St |
1 |
240 |
Sc |
3 |
540 |
As |
8 |
2400 |
Nhà Bè (4 m, Βιετνάμ) |
Cu |
1 |
450 |
As |
6 |
2700 |
|
Vishakhapatnam Navy (4 m, Ινδία) |
Sc |
2 |
540 |
As |
3 |
2700 |
|
Μπορισάλ (4 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
4 |
480 |
|
|
Cox's Bazar Airport (4 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
450 |
Cb |
1 |
750 |
Ac |
7 |
3600 |
Bhola (5 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
540 |
As |
5 |
2400 |
|
Iba (5 m, Φιλιπίνες) |
Cb |
1 |
450 |
Ac |
8 |
2400 |
|
Κολόμπο (5 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
4 |
480 |
|
|
Banyuwangi (5 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Catbalogan (5 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
4 |
480 |
Ac |
6 |
2100 |
Cs |
8 |
6600 |
Kota Bharu Airport (5 m, Μαλαισία) |
St |
1 |
360 |
Cb |
1 |
510 |
Cu |
3 |
540 |
Bintulu Airport (5 m, Μαλαισία) |
Cu |
2 |
480 |
Ac |
4 |
4500 |
Ci |
5 |
9000 |
Catarman (5 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
600 |
Ac |
3 |
3000 |
Cs |
8 |
7500 |
Τρίπολη (5 m, Λίβανος) |
Cu |
1 |
720 |
|
|
Phan Thiết (5 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
600-1000 |
Cb |
3 |
1000-1500 |
Sc |
5 |
1500-2000 |
Thanh Hóa (5 m, Βιετνάμ) |
Sc |
2 |
1500-2000 |
Cs |
6 |
>2500 |
|
Masbate Airport (6 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
3 |
2700 |
Cs |
7 |
6600 |
Gunung Sitoli/Binaka Airport (6 m, Ινδονησία) |
Cb |
1 |
450 |
Cu |
2 |
480 |
Cb |
0 |
4500 |
Satkhira (6 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
2 |
540 |
Ac |
5 |
3600 |
|
Tarakan/Juwata (6 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
450 |
|
|
Cilacap (6 m, Ινδονησία) |
Sc |
2 |
600 |
|
|
Chabahar (6 m, Ιράν) |
Ci |
1 |
6000 |
|
|
Teknaf (6 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
540 |
As |
8 |
2400 |
|
Chhor (6 m, Πακιστάν) |
Sc |
2 |
1050 |
Ac |
2 |
3000 |
|
Sandwip (6 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
540 |
As |
5 |
3000 |
|
Vinh Airport (6 m, Βιετνάμ) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
8 |
>2500 |
|
Maijdicourt (6 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
4 |
480 |
As |
8 |
2400 |
|
Quy Nhon (6 m, Βιετνάμ) |
Cu |
4 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Shah Amanat International Airport (6 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
450 |
Cb |
1 |
840 |
As |
8 |
2400 |
Mutiara SIS Al-Jufrie Airport (6 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
570 |
Cu |
0 |
1800 |
|
Kolkata / Dum Dum Airport (6 m, Ινδία) |
Sc |
3 |
540 |
Cb |
1 |
900 |
Ac |
3 |
3000 |
Λαττάκεια Αεροδρόμιο (7 m, Συρία) |
Cb |
3 |
900 |
Sc |
6 |
960 |
|
Infanta (7 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
2 |
540 |
Ac |
5 |
2400 |
Cs |
7 |
7500 |
Karaikal (7 m, Ινδία) |
Sc |
1 |
600 |
|
|
Κολόμπο (7 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
5 |
540 |
|
|
Trincomalee (7 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
3 |
540 |
Ci |
3 |
9000 |
|
Manokwari/rendan (7 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
420 |
Ac |
4 |
3000 |
|
Chandpur Sadar (7 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
4 |
480 |
As |
6 |
2400 |
|
Αεροδρόμιο Ντα Νανγκ (7 m, Βιετνάμ) |
Cb |
2 |
600-1000 |
Sc |
4 |
1500-2000 |
Cs |
7 |
>2500 |
Porbandar Airport (7 m, Ινδία) |
St |
3 |
300 |
Sc |
3 |
540 |
Ac |
6 |
2400 |
Jashore Airport (7 m, Μπαγκλαντές) |
St |
1 |
240 |
Sc |
3 |
450 |
|
Kutubdia (7 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
540 |
As |
9 |
3000 |
|
Jizan Regional Airport (7 m, Σαουδική Αραβία) |
Cu |
2 |
900 |
|
|
Móng Cái (7 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
450 |
Cb |
1 |
780 |
Sc |
6 |
1500 |
Sitiawan / Pangkor Airport (8 m, Μαλαισία) |
Cb |
1 |
510 |
Ac |
3 |
4200 |
Ci |
7 |
8100 |
Pottuvil (8 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
1 |
540 |
Ci |
3 |
8400 |
|
Χονγκ Κονγκ (8 m, Κίνα) |
Cu |
1 |
540 |
Ac |
3 |
3000 |
|
Jakarta Planetarium and Observatory (8 m, Ινδονησία) |
Sc |
3 |
600 |
As |
5 |
3000 |
|
Soekarno- Hatta International Airport (8 m, Ινδονησία) |
Sc |
2 |
600 |
As |
4 |
3000 |
|
Gamar Malamo Airport (8 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
540 |
Ci |
5 |
9000 |
|
Hà Đông district (8 m, Βιετνάμ) |
Cb |
5 |
600-1000 |
Sc |
4 |
1000-1500 |
|
Veraval (8 m, Ινδία) |
St |
2 |
450 |
Cu |
3 |
750 |
Ac |
6 |
2400 |
Katunayake (8 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
6 |
540 |
|
|
Feni (8 m, Μπαγκλαντές) |
St |
3 |
300 |
Sc |
4 |
450 |
As |
8 |
2400 |
Ντονγκ Χόι (8 m, Βιετνάμ) |
Cu |
1 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Majene (8 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
540 |
Cu |
0 |
3000 |
|
Kalapara (9 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
540 |
As |
8 |
2400 |
|
Bhavnagar (9 m, Ινδία) |
Sc |
3 |
600 |
Cu |
3 |
750 |
As |
8 |
2400 |
Χουέ (9 m, Βιετνάμ) |
Cb |
2 |
600-1000 |
Cs |
7 |
>2500 |
|
Malacca Airport (9 m, Μαλαισία) |
Cu |
2 |
600 |
Ac |
4 |
4200 |
Ci |
6 |
8100 |
Faridpur (9 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
540 |
As |
5 |
3600 |
|
Côn Đảo (9 m, Βιετνάμ) |
Cu |
2 |
450 |
Cb |
7 |
780 |
|
Ketapang Airport (9 m, Ινδονησία) |
Ci |
4 |
12000 |
|
|
Quảng Ngãi (9 m, Βιετνάμ) |
Cb |
5 |
780 |
Cu |
3 |
780 |
|
Ντάκα Αεροδρόμιο (9 m, Μπαγκλαντές) |
St |
2 |
270 |
Sc |
4 |
420 |
As |
8 |
2400 |
Sitakunda (10 m, Μπαγκλαντές) |
St |
1 |
300 |
Sc |
3 |
540 |
As |
8 |
3000 |
Tegal (10 m, Ινδονησία) |
Ci |
2 |
9000 |
|
|
Αμαχάι (10 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
600 |
|
Comilla Airport (10 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
2 |
510 |
As |
5 |
2100 |
|
Palembang/Talangbetutu Airport (10 m, Ινδονησία) |
Cu |
4 |
300 |
|
|
Ambulong (11 m, Φιλιπίνες) |
Cu |
3 |
600 |
Ac |
6 |
2400 |
|
Biak Airport (11 m, Ινδονησία) |
Cu |
3 |
540 |
Ac |
3 |
3000 |
Cs |
5 |
8700 |
Αμπόν Αεροδρόμιο (12 m, Ινδονησία) |
Cu |
2 |
600 |
Cu |
0 |
1800 |
|
Batticaloa (12 m, Σρι Λάνκα) |
Cu |
2 |
540 |
Ci |
5 |
9000 |
|
Kalabahi (Alor) (12 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Chuadanga (12 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
540 |
As |
6 |
2700 |
Cb |
1 |
900 |
Tual (12 m, Ινδονησία) |
Cu |
4 |
570 |
Cu |
0 |
1500 |
|
Σουράτ (12 m, Ινδία) |
St |
3 |
540 |
Sc |
3 |
600 |
Ac |
5 |
2400 |
Γουαϊνγκάπου Αεροδρόμιο (12 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
|
|
Sandakan Airport (13 m, Μαλαισία) |
Cu |
1 |
510 |
Ci |
7 |
9000 |
|
Madaripur (13 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
3 |
510 |
As |
6 |
3000 |
|
Ishwardi Airport (14 m, Μπαγκλαντές) |
Sc |
2 |
450 |
Cu |
3 |
750 |
As |
5 |
2400 |
Makassar/Hasanuddin Airport (14 m, Ινδονησία) |
Cu |
1 |
600 |
|
|